Tuesday, February 12, 2013

Studio Project 1

En: If I remember well it's my first experience of this kind. I've done shootings before, but never in the studio, and never with a make-up&hair stylist helping me create the look. It was Lalo's idea, of course I couldn't say no, I never do :D I wanted something different, especially from the hair. Since I cut it bob 3 years ago, I haven't done much with it, just probably a few failed attempts to curl it. I wanted a super feminine look, as spring is almost here, Valentine's day is a few hours away and women's day also very close. Many occasions for us women to want to look special and better than ever. To get an extra feminine image I went for a satin fluffy skirt and a fine ivory corset. The green emerald stilettos and necklace add just enough color. The super voluminous hair is my favorite element of the shooting, I am loving the result, the hair stylist gave me some tips and now I think I can do it home myself, at least I will definitely try. 
Anyway, long story short, I really hope you like the result. I will be waiting for your opinions. Have a wonderful day, it's the week of love. May everyone's heart be pulsing fast and hard!

Ro: Daca imi aduc eu bine aminte e prima mea experienta de asa gen. Am mai facut shootinguri anterior, dar niciodata in studio, si niciodata cu un make-up & hair stylist roind in jurul meu. A fost ideea lui Lalo, eu desigur nu aveam cum sa zic nu. Am vrut ceva diferit, mai ales in ceea ce tine parul, de cand m-am tuns bob 3 ani in urma nu am facut mai nimic din el, in afara de careva tentative esuate de a obtine bucle. Am vrut un look super feminin, daca tot primavara e peste deal, si ziua indragostitilor e in cateva ore si apoi cea a femeilor, numai ocazii pentru care vrem sa aratam bine si deosebit de ceea ce punem pe noi in fiecare zi. Pentru feminitate si finete  am mizat pe fusta din satin si un corset ivory. Pentru  a adauga culoare am ales o pereche de pantofi verde smarald si un colier in 3 culori. Am mers pe o coafura supravoluminoasa, in opinia mea, elementul forte per ansamblu, probabil pentru ca sunt incantata de ea. Stilista mi-a aratat careva trucuri si cred ca pot sa il fac si singura acasa, cel putin o sa incerc.
In fine, sper mult sa va placa. Astept parerile voastre mai jos. Sa aveti o zi cat mai frumoasa si plina de dragoste, pana la urma e saptamana iubirii, numai inimi in batai :)


P.S: Girls if you want anything similar, a shooting to rememeber your 25s or any other idea you mau have don't hesitate to contact Lalo here http://www.facebook.com/lalotorresphotography?fref=ts
Wearing: Custom made dress by Alinka, Bebe corset, Anthropology necklace, Givenchy earrings, Steve Madden stilettos.  

19 comments:

  1. Puteam sa bag mana in foc ca pantofii dragalasi sunt Carvela! :D
    Foarte draguti, foarte draguti! Iar tu like a barbie doll <3

    ReplyDelete
  2. Cine e fata din poza ca nu o cunosc? :)
    P.S. esti superba <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. iar tu :D ma rasfeti cu complimente mai ceva ca un barbat!

      Delete
  3. oaahhh cit de buna esti!!! Ultima poza e de rama si de profil!! Superba :)

    http://ana.ciorici.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. chiar o sa iti urmez sfatul draga mea, si o sa o fac poza de profil!

      Delete
  4. superba! esti frumoasa si super fotogenica :*

    ReplyDelete
  5. Woaaaooww just love your hair this way! So sexy n so stylish!

    ReplyDelete
  6. Ohhh, cat sunt de frumosi pantofii, ii ador!! Iar tu arati excelent, imi place mult rezultatul!

    Te pup si iti doresc o zi buna!

    ReplyDelete
  7. ce frumoasa esti! si expresiva :)
    pozele sunt faine, pline de energie!

    ReplyDelete
  8. de revista! pup

    http://violetik.wordpress.com

    ReplyDelete
  9. Ce misto e penultima poza:)
    Alexandra

    www.thefashioncreed.com

    ReplyDelete
  10. In primul rand, lasa-ma sa-ti spun ca esti superba! o mica marilyn:)))

    in al doilea rand: ca sa nu mori de curiozitate, o sa-ti dezvalui " micile trucuri" foto... e esential sa folosesti un dsrl cu un obiectiv fix, de dorit un 50 sau 85mm, setat la 1.8 (af) neaparat , oricum, nu mai sus de 2.0 ...iar in final umblu un pic la culori si tonuri in "digital photo professional" , un soft dedicat Canon 5D mark II. VOILA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. merci mult Silvia, apreciez tare raspunsul tau!

      Delete
  11. Amazing style! I am your new follower, follow me back?

    Kisses,
    Dinna

    www.the-fashionette.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Lalo a avut o idee excelentă. Îmi place la nebunie cum au ieşit pozele. Eşti superbă.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  13. Merci fetele la toate pt atatea complimente!

    ReplyDelete

Comments